הזפירה, ששווקה בישראל לסירוגין לאורך חייה, הופכת למעשה לאחות נוספת במשפחת פיג'ו טראוולר-סיטרואן ספייסטורר-טויוטה-פרואייס. מבין השלוש, רק שתי האחרונות משווקות בישראל, ושתיהן רק בגרסת המטען (שמכונה בארץ במקרה של סיטרואן בשם "ג'אמפי"). הזפירה גם מקבלת שם חדש - "זפירה לייף" (Life, חיים), בעוד הגרסה המסחרית שתוצג בהמשך תכונה ככל הנראה פשוט "זפירה".
בשלב זה לא ידוע אם אופל, שנמצאת תחת קונצרן PSA (פיג'ו) מאז 2017, תציע את הזפירה גם בישראל - ואם כן מתי. בהקשר זה נציין כי הדורות הקודמים, שרק שניים מהם הוצעו בישראל, לא זכו אצלנו להצלחה משמעותית. מחברת שלמה, יבואנית אופל, נמסר כי אין תוכניות לשיווק הדגם אצלנו לפי שעה.
בדומה לאחיותיה, הזפירה לייף מציעה עיצוב קופסתי ותשווק בשלושה אורכים: 460 ס"מ (כ-10 פחות מהזפירה היוצאת), 495 ס"מ (25+) ו-530 ס"מ (65+). למסחרית החדשה בסיס גלגלים של 303 ס"מ בגרסה הקצרה - 27 יותר מבעבר, בעוד גרסאות הביניים והארוכה יציעו בסיס גלגלים של 328 ס"מ. את הזפירה לייף ניתן יהיה להזמין עם בין חמישה לתשעה מושבים, עם או בלי אפשרות לקיפול ואף פירוק מלא של חלקם.
אופל לא מפרסמת מידע לגבי מנועים, אם כי צפו גם כאן ליחידות כוח של PSA - כולל גרסה אוטומטית (2.0 ליטר דיזל עם 180 כ"ס). היצרנית מציינת עם זאת כי את הלייף ניתן יהיה להזמין עם הנעה קדמית או כפולה, וכי גרסה חשמלית צפויה להצטרף למבחר בתחילת שנת 2021.
עוד נמסר כי הדגם החדש יציע מערכות בטיחות מתקדמות, בהן בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע בהיגוי, התרעת הירדמות, אורות דרך אוטומטיים למניעת סינוור ובקרת שיוט אדפטיבית. אבזור המותרות התקני ובתוספת תשלום יכלול, בין היתר, מסך "7 עם תאימות למערכות ההפעלה של אפל (קארפליי) וגוגל (אנדרואיד אוטו), 10 רמקולים, תצוגת מידע עילית צבעונית לנהג, מושבים קדמיים עם פעולה המדמה עיסוי, ריפודי עור, שולחן מתקפל ועוד.